Monday 20 January 2014

Kayuhan Amal penghujung Benua

 

Program anjuran bersama Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan Johor, Pejabat Dun Kukup yang diterajui oleh YB Tuan Haji Suhaimi Salleh Johor, Sinar Harian Dan kelab basikal Pekan Bikes (PN BIKES) berlangsung pada 18hb january 2014 dipenghujung benua tanjung piai . Program turut didatangi oelh atris tempatan Dafi, Marsha Milan, Sherry Ibrahim dan seorang penyanyi dari Indonesia, Gusti Arya.

Program ini disertakan oleh 600 bikes dari pelusuk daerah dan beberapa kelab berbasikal di johor sejauh 42 kilometer kayuhan ini turut serta ialah Pengarah Pelancongan Johor, Mohd Isa Abdul Halim. Selain berkayuh sejauh 42 km program juga peserta menziarah beberapa rumah atau keluarga yg memerlukan bantuan. Ini adalah salah 1 bagi semua peserta dan juga bikes2 yg terlibat mendekatkan diri dgn masyarakat yg memerlukan bantuan dari segi kewangan, makanan dan bantuan teknikal.

Di sini saya ade lampirkan beberapa gambar untuk kawan2 yang nak kan copy gambar.Maaf tak dapat up semua.Trima kasih juga bagi pihak saya sendiri (Photographer yg dipangil khas) oleh Tuan Haji Suhaimi ingin mengucapkan terima kasih YB dan kepada abg2 motor dari kelab PUTRA DIRT BIKE MOTORSOPRT (PDBMC) yg sudi menumpangkan saya dari awal majlis hinga penamatnya kayuhan TQ bro .








































No comments:

Post a Comment